Zimowa sesja ślubna w górach

Szrenica sesja poślubna zimą, sesja ślubna w górach.

Sesja ślubna w górach gdzie zorganizować?

Dziki Wodospad w Karpaczu

Sesje poślubne to bardzo wdzięczny temat. Można je zaaranżować na wszelkie możliwe sposoby. Przykładem jest sesja w stylu lat `20, którą znajdziecie w moim portfolio lub sesja ślubna w lesie. Zdjęcia poślubne mogą odbyć się naprawdę wszędzie. Na przykład sesje ślubne w górach wychodzą pięknie bez względu na porę roku. To wszystko dzięki majestatyczności gór.

Gdzie się nie obejrzymy, będąc na szczycie, mamy dookoła piękne widoki. Tak samo będąc u podnóży gór, mamy okazję napawać się pięknym widokiem rozpościerającej się przed nami panoramy.

Jednak góry zimą to nie te same góry co letnią porą. I osobiście mi również bardziej podobają się zimą niż latem. Dlatego właśnie na sesję z Martą i Erykiem wybraliśmy się w na sesję ślubną w górach zimą!

Pierwszym przystankiem był Dziki Wodospad w Karpaczu.

Sesja ślubna w górach jak się przygotować

Szrenica i sesja poślubna w górach

Kolejnym i zarazem ostatnim przystankiem był szczyt Szrenica. To właśnie on był naszym celem podróży i tam zakończyliśmy naszą sesję w górach. Pogoda dopisała nam idealnie. To, co zastaliśmy na szczycie przerosło nasze wszelkie oczekiwania. I gdybyśmy nie byli ograniczeni czasowo z powodu godzin otwarcia wyciągów krzesełkowych, pewnie siedzielibyśmy tam aż do zmroku.

Jak przygotować się do takiej sesji ślubnej w górach?

Przede wszystkim ważne jest ustalenie terminu wraz z fotografem aby trafić dobrą pogodę na taką sesję.

Ważny jest następnie ubiór. Odpowiednie obuwie to podstawa! Zabieramy Wasze stroje galowe zapakowane do schroniska na szczycie gdzie się przebieramy na sesję. Chyba, że suknia ślubna jest na tyle wygodna, że będzie możliwość przebrania się w nią na dole w samochodzie i wjechania wyciągiem na szczyt już przebraną.

Jeżeli do celu naszej podróży prowadzi bezpośrednio wyciąg, wówczas nie musimy się martwić o to, że zastanie nas ciemność. To wersja prostsza. Jeżeli natomiast na swoją sesję ślubną w górach wybieracie się na dalsze szlaki górskie, wtedy sprawa jest bardziej skomplikowana i nasze przygotowanie musi być znaczniej skrupulatne (ubrania na zmianę, płaszcze przeciwdeszczowe, latarki itp.)

Z resztą zobaczcie sami jak wyglądała nasza uproszczona wersja sesji w górach, na którą wybraliśmy się rano ubrani kompletnie, a wieczorem byliśmy już w domu oddalonym o kilkaset kilometrów!

Sesja ślubna w górach cena

Mam nadzieję, że przypadła Wam do gustu powyższa sesja. Jeżeli szukacie fotografa, który wybierze się z Wami na taką sesję ślubną w górach i pomoże wszystko zaplanować, koniecznie napiszcie do mnie korzystając z poniższego formularza. Wspólnie ustalimy cenę za taką sesję, która uzależniona jest od miejsca jakie wybierzemy i omówimy wszystkie szczegóły z nią związaną.